Regulamin świadczenia usług/ zasady współpracy z SM Creative

1. Podstawowe informacje – ważne jest to, żebyśmy wiedzieli jak najwięcej. Im większa ilość informacji, tym lepszy i bardziej satysfakcjonujący będzie efekt końcowy.

2. Wstępna wycena – po skonsultowaniu szczegółów związanych z projektem, podajemy wstępną wycenę projektu.

3. Termin – termin wykonania projektu jest indywidualnie ustalany z klientem. Narzucony termin wykonania może zmienić ostateczną wycenę projektu. O wszystkich zmianach terminu, w trakcie pracy, informujemy na bieżąco.

4. Prawa autorskie – istnieje możliwość podpisania z nami umowy o przekazaniu praw autorskich, jeżeli jest to konieczne. Jeżeli takowa umowa nie zostanie podpisana, domyślnie przekazujemy osobie kupującej całkowite prawa autorskie, zastrzegając sobie jedynie prawo do używania projektu w ramach elementu naszego portfolio lub w celach promocyjnych naszej marki. Dowodem zakupu jest faktura VAT, bądź potwierdzenie przelewu.

5. Realizacja zamówienia – po złożeniu zamówienia i ustaleniu szczegółów ustalana jest wstępna wycena oraz termin realizacji, poszczególnych faz projektu, następnie przystępujemy jego do realizacji. Najpierw przysyłamy prosty szkic, który jest gotowy na poprawki. W przypadku większych projektów, na etapie szkicu pobieramy zadatek, który sięga około 30% całkowitego kosztu projektu (o tym, czy zadatek następuje, informujemy w fazie uzgadniania szczegółów) Po zaakceptowaniu szkicu, na jego podstawie wykonujemy projekt. Projekt, ze względów bezpieczeństwa przysyłamy ze znakiem wodnym. W przypadku niezadowolenia, mimo nałożenia poprawek, mają państwo prawo odstąpić od współpracy, nie ponosząc żadnych następnych kosztów. Jeżeli natomiast projekt spełnia oczekiwania, następuje rozliczenie/wystawienie faktury VAT.

6. Zadatek – zadatek wpłacany jest na etapie szkicu i nie podlega pod zwrot, jeżeli pierwszy wysłany przez nas szkic został przez Państwa zaakceptowany. Zadatek sięga około 30% całkowitego kosztu projektu. O tym, czy zadatek następuje, informujemy zanim przystąpimy do realizacji projektu. Zadatek nie będzie potrzebny, jeżeli zdecydują się Państwo na płatność z góry.

7. Nieograniczona liczba poprawek – na etapie szkicu nakładana może być nieograniczona liczba nieodpłatnych poprawek, jeżeli poprawka nie zmienia 20% zawartości projektu. Poprawki Powyżej 20% zawartości projektu są nadal nieograniczone, ale już odpłatne. Poprawki w po-szkicowej fazie projektu, jeżeli przekraczają 10% zawartości projektu, są w dalszym ciągu nieograniczone, ale również odpłatne. O tym, czy poprawki będą wymagały dodatkowej wpłaty oraz ile będzie ona wynosiła, informujemy po tym, jak otrzymamy informacje o Państwa poprawkach. Zazwyczaj jednak typowe drobne poprawki klientów mieszczą się w bezpłatnej granicy.

8. Ostateczna wycena – gdy są Państwo zadowoleni z projektu, następuje potwierdzenie ostatecznej wyceny projektu (może się ona różnić od początkowej wyceny w zależności od ilości poprawek, lub czasu ich nałożenia), jeżeli jest konieczna lub rozliczenie standardową fakturą VAT.

9. Płatności – płatności są możliwe tylko poprzez przelew bankowy, na podany numer.

10. Wysłanie plików – po zaksięgowaniu przelewu pieniędzy, wysyłamy wszystkie pliki w ustalonych wcześniej formatach, bez znaku wodnego. Pliki wysyłane są drogą e-mailową lub gdy jest to niemożliwe, są załączane w chmurze, gotowe do pobrania.